آکورد گیتار

آکورد گیتار برای گیتاریست ها

آکورد گیتار

آکورد گیتار برای گیتاریست ها

یک مجموعه کامل از آکورد های گیتار به صورت pdf

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آکورد گیتار

فقط 950 تومان بابت این مجموعه با حجم 42 مگابایت به صورت pdf

معرفی تعدادی از خوانندگان و اهنگهایشان که در این مجموعه وجود دارد(90 خواننده از 105 خواننده موجود).

 

 

  1.  7 باند- 1 اکورد(زمانه)
  2.  آمین-1 (پازل)
  3.  افشین 2 آکورد (بوی بارون،ایران من)
  4.  افشین مقدم(روزی که می خواستم از شهرتون برم،زمستون)
  5.  علی مولایی1 آکورد(دیوونه،که چی،من همینم)
  6.  امین حسینی1 آکورد(می ترسم)
  7.  امیر عباس1 آکورد(غممو)
  8.  امیر آرام2  آکورد(اگه روزی تو تباشی، عاشقتم)
  9.  امیر فرجام 1 اکورد( عشق شیرین)
  10. امیر غلامی  1 اکورد تقصیر
  11.  امیر خلوت 1 اکورد برگ پاییزی
  12.  امیر رسایی 1 اکورد  رفتم من از یاد
  13. امیر تتلو 3 اکورد (با تو،چرا وایسادی،اینو می دونم که می دونی)
  14.  اندی 3 اکورد (ای ایران،قصه از کجا شروع شد،خدا چرا عاشق شدم)
  15.  ارش دلفان  1 اکورد(ارزو دارم تو سینه)
  16. عارف 7 اکورد (بگذر ز من ،عشق،ای خدا،قاصد بهار،خواب ستاره،خاطرت آید،منو محتاج کردی)
  17.  بابک جهانبخش  13 اکورد (افسانه،آتیشم بزن،بسه دیگه،دیدنی شدی،دوست دارم،ایده آل،ای دل،ای کاش،منو نگاه کن،منو بارن،راز،رویای شیرین،تا حالا شده)
  18.  باران 1 اکورد (زیادی)
  19.  بهنام صفوی 2 اکورد ( ارامش ،تمنا)
  20.  بنیامین 4 اکورد(آقام آقام،دنیا دیگه مثه تو نداری،من امشی میمیرم،یادم میاد)
  21.   بیژن مرتضوی1 اکورد (شب نیلوفری)
  22.  بلک کتس-کامران و هومن ا اکورد (بگو منو کم داری)
  23.  چاووشی 5 اکورد (دلم تنهاست،خودکشی،متاسفم برات،نفس بریده،سنگ صبور)
  24.  دنی 1 اکورد(اخه تنهام)
  25.  داریوش 23 آهنگ (عروسک قصه ی من،از عشقم حذر کن،به من نگو دوست داریم،بیخیالم،بوی خوب گندم،چکاوک،چشم من،دنیای این روزای من،اجازه،ای که بی تو خودمو،گفت و گو با دل،گل بارون زده،گل بیتا،هم غصه ،حسود،جشن دلتنگی،لب دریا،مرا به خانه ام ببر،شام مهتاب،سرود افرینش،تمام بغض قناری ها ،وطن)
  26.  داریوش خواجه امیری  1 اکورد(روز موعود)
  27.  دایان 1 آکورد(حال من خوب نیست)
  28.  دلکش 3 آکورد گیتار (عاشقم شدم من،بردی از یادم،یا رب مرا یاری بده)
  29. ابی 26 آکورد گیتار (عسل،با تو انگار توو بهشتم،بدرقه،بانو،برج و کبوتر،دو راهی،قبله،غربت،همین خوبه،این آخرین باره،جدایی،جست و جو،خالی از عاطفه و خشم،خورجین،کی اشکاتو پاک می کنه،محتاج،نازی ناز کن،پیچک،پ.ست شیر،روزا با تو،سادگی در عشق،صدای باد و بیشه،شب گریه،شب مرد تنها،تحمل کن،تو را نگاه می کنم
  30. احسان خواجه امیری 5 آکورد گیتار (به دادم برس،غریبانه،هیچ حسی شبیه تو نیست،نمی دونم،سلام آخر)
  31. عماد طالب زاده 2 آهنگ (حواست هست،اون غریبه کی بود)
  32. فرامرز اصلانی 12 آکورد گیتار (اگه یه روز بری سفر،در سکوتی مانده بودم،دستم بگیر،دل اسیره،دروغه،کوو یارم یارم کوو،پرستو های خسته،روزهای ترانه و اندوه ،سرزمین پاکیم کوو،صدایم کن،تو،یه دیواره)
  33. فرهاد 9 آکورد گیتار(آوار،بوی عیدی،جغد بارون خورده،جمعه،سقف،شبانه،شب مهتاب،یه مرد)
  34. فرزاد فرزین 2 آکورد (کشتی صلح،نفس بریده)
  35. فریدون آسرایی 6 آهنگ (خوشگل عاشق،عاشقم هنوز،فاصله ها،کبوتر،خداحافظ نگو،سلام)
  36. فریدون فروغی 8 آکورد گیتار از بهترین آثارش(آی شیاد،غریه من،غوزک پا،ماهی خسته،پشت این پنجره ها،شوق پرواز،تنهایی،یار دبستانی من)
  37. فیروزه 1 آکورد گیتار (بهونه)
  38. گلاره شیبانی 1 آکورد گیتار(نگو تنهایی)
  39. گوگوش 25 آکورد از بهترین آهنگهای این خواننده(آدما آی آدما ،بین ما هرچی بوده،بیا دریا کاری کن،در امتداد شب،در پی آهوی عشق،دو پرنده،اعجاز،عشق خاکستری،فصل خاکستری مرگ،گاهی خنده،گاهی گریه،قلندر،غم در دل من،همصدای خوبم،هوای تازه،کویر،خوابم یا بیدار،ما به هم محتاجیم،ما به هم نمی رسیم،ماه پیشونی،منو گنجشکای خونه،مرداب،نجاتم بده،نت لب گیتار،اومدم شبهارو باور کنم،پل)
  40. حبیب 5 آکورد گیتار (کویر باور،مادر،مرد تنهای شب،نسل بارانم،شهلا)
  41. حامد هاکان 1 آکورد گیتار (میمیرم برات)
  42. حمید عسگری 3 آکورد گیتار(آخه تو عزیز قصه هامی،دوست دارم،ناشناس)
  43. حمید غلامی 1 آکورد گیتار (عاشقانه)
  44. حمید حامی 2 آکورد گیتار (دیدار،تکنوازی)
  45. حمیدرضا علیرضا 2 آکورد گیتار  (بد کردی عزیز،وصیتنامه)
  46. حسن گل نراقی 1 آکورد گیتار (مرا ببوس)
  47. حسن شمایی زاده 1 آکورد گیتار (گیتار،تولدت مبارک)
  48. هایده 5 آکورد آهنگ (دستای تو،فریاد،گل سنگم،نرگس شیراز،وقتی میای)
  49. ایلیا منفرد 1 آکورد (گل ارکیده)
  50. جمشید شیبانی 1 متن و آکورد (سیمین بری)
  51. کورش صنعتی 1 آهنگ (عشق من)
  52. کورش یغمایی 4 آکورد گیتار (گل یخ،لیلا،مثله خارم رو زمین،شهر باران)
  53. لیلا فروهر 5 آکورد زیبا (قذیما،کیفر،خواهرم،خوب،منو تو)
  54. لهراسبی 5 آکورد گیتار (بارون،بازم دوباره،حرفای نگفته زیاده،راهرو،رویا)
  55. ماهان بهرام خان 3 اکورد گیتار(چه شب خوبیه،لالایی،روزای تلخ)
  56. منصور 1 آکورد گیتار(سایبون)
  57. مارتیک 5 آکورد گیتار(دیوونه،همه جا دنبال عشق می گشتم،کلبه ها فکر حصارن،ماه در میاد،نوای عشق)
  58. مسیح ای پی 1 آکورد گیتار  (میرمو)
  59. مسعود امامی 1 اکورد گیتار (یلدای این خونه )
  60. مازیار فلاحی 5 آکورد گیتار (10.30،عادت عاشقی،لحظه ها،لعنت به من،رفیق خستگیهام)
  61. مهدی احمدوند 1 آهنگ (بغض)
  62. مهدی یراحی 5 آکورد گیتار (از خودت خبر بیار،امپراطور،هر جای دنیایی،مسافر پاییزی،زمستون)
  63. مهران آتش 1 آکورد گیتار (با من قدم بزن)
  64. میلاد باران 1 آکورد (میرمو)
  65. میلد درخشانی 1 آکورد گیتار (تو خداوند منی )
  66. امیرحسین مدرس 1آکورد گیتار(یک وجب خاک)
  67. معین 4 آکورد گیتار (الهه ناز،مجنون،رویا،شبای رفتنه تو)
  68. محسن یگانه 10 آکورد گیتار (چشمای خیس من ،چی بگم ،دلمو بردی،ای دل تنها،فاصله ها،گیرم بازم بیایی،خیابونا،نشکن دلمو،نفرین،سکوت)
  69. نبی زاده 2 آکورد گیتار (عزیزم غصه نخور،دیشب از آسمون ستاره می چیدم)
  70. ناصر عبدالهی 19 آکورد گیتار (ازم نخواه با تو بمونم،بهانه،بهار بهار،بوی شرجی،امشب،هوای حوا،مثه روزای بارونی،نا مهربانی،ناصریا،نازتکه،سر بلند،شفق و فلق،شیوه ما،تو ای عشق،تو رفتی و دل من شب دلواپسی شد،یا فاطمه بنت نبی،یه روز از همین روزا،ضیافت،زلف رها)
  71. نیما علامه 1 آکورد گیتار (آخرین دیدار)
  72.  نیما FZL یک اکورد گیتار (بمون نرو)
  73. امید 1 آکورد گیتار (سرتو بذار رو شونه هام)
  74. پسران آفتاب 1 آکورد به صورت پی دی اف (تو نمی دونی)
  75. رامش 1 آکورد (اما مشکل بتونی عشقم رو حاشا کنی)
  76. رامتین دلیران 1 آکورد گبتار (دلو از دنیا بریدم)
  77. رستاک 1 آکورد گیتار (پاییز سال بعد)
  78. رضا صادقی 17 آکورد گیتار ( برام دعا کن،بی خداحافظ،بغض دوباره،چرا ازم گذشتی ساده،چیزی نگو قسم نخور،کما،ممنونم،مشکی،پیش خودم دل بستمو،راهمو سد کردی عزیز،رویای عزیز،سهم ما،تمنا،تو با منی هر جا برم،وقتی که نگاهم،وایسا دنیا)
  79. رضا یزدانی 8 آکورد گیتار (آدم یه جاهایی رو مجبوره،ببر برایم،بلاتکلیف،حرفهای بی مخاطب،کجا گمت کردم،کوچه ملی،نوار،وقتی تو رفتی)
  80. سیاوش قمیشی 105 آکورد (آدمک،عادت،اگه تو بری،الکی،عسل بانو،اشکای یخی،از ماست که بر ماست،با من باش،باغ بارون زده،با هم،برگ،بارون،باز آآآ،بازی،بی سرزمین تر از باد،بی تو،بیا برگرد،بی خیال،بن بست،بوسه باد،چه دردیست،چوب خط،دریای مغرب،دلتنگی،دیوونه،دو دلی،دنبال خودت نگرد،ای که سیاهه چشمات،فرانگیز،فردا،فاصله،فصل پاییزی،فرشته،گله،گره ی گم،گریه کن،قاب شیشه ای،قفس بی مرز،قناری،غرقابه ی درد،غریبه،قصه امیر،غربت،غروب،گل و تگرگ،گل من،گل های پونه،گوشه ی عشق،هدیه،هنوز،هر دوی ما،هوای خانه،حکایت،حباب،ایرونی،جنگل بدون ریشه،جواهر،جزیزه،نگین سبز،کلافه،کاش از اول،خواب بارون،خار،خسته شدم،خاطره،خیلی ممنون،خدا جون،خوش خیال،محبوه شب،میلاد،میشه هیچی رو ندیدی وفقط نگاه کرد،مسافر،نفس بکش،نمایه،نامه،نوازش،نقاب،اون روزها،پاییز،پنجره،پرنده،پرنده مهاجر،پرنده های قفسی،پرسه،پیوستگی،رنگ دیروز،روز برفی،رسواترین عاشق،سراب،ستاره،شکایت،تاک،تنها،تصور کن،طفلکی،توو بارون که رفتی،طلوع،یاد من باش،یادگاری،زمزمه،زندگی)
  81. ستار 1 آکورد گیتار (2 پرنده)
  82. سپیده وحیدی 2 آکورد (دشمنن،شکوفه)
  83. شادمهر 23 آکورد گیتار (آدم فروش،آغوش،علامت سوال،اشک من پیرهنتو،آتیش بازی،برای آخرین بار،باور،باورم نمیشه،چه خواب هایی،انتخاب،اسم داره یادم میره،فال قهوه،همنفس،جوونی،محال،می خوام برم پا ندارم،عمرا اگه،پر پرواز،سبب،ستاره،تقدیر،طرفدار،یاس)
  84. شهاب مظفری 1 آکورد گیتار (پاییز)
  85. شهاب رمضان 4 آکورد(عاشق کشون،قسمت،خوشبختم،سهم من)
  86. شهرام شب پره 1 آکورد گیتار (تو می تونی)
  87. شهرام شکوهی 7 آکورد گیتار (اسیری،دردا،جادوی چشم تو،لیلی،محرم اسرار،مدارا،سفره ی بی ریا)
  88. شهریار قنبری 5 آکورد گیتار(بی بی آبی،دل ریخته،غدقن،حرف،مرا دریاب)
  89. شهرزاد 1 آکورد گیتار (لحظه ها)
  90. شهره 2 آکورد گیتار (قصه،یه اتفاق ساده)

 

 

دانلود مجموعه دانلود

 

 

download

  • ۹۳/۱۰/۲۷
  • بابک کفاش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی